niedziela, 28 grudnia 2014

MSR Hubba Hubba NX


Całkiem niedawno pisałem, że w Chowacji sporo zobaczyliśmy dzięki wypożyczonemu autu, ale była jeszcze jedna rzecz, która pozwoliła nam na większą mobilność. Tą rzecz zabraliśmy ze sobą z domu, tak jak zakładał mój plan.

Nie testowałem jeszcze namiotu bez powłoki, ale efekt ''wpadających gwiazd'' do środka musi być kapitalny

Namiot MSR Hubba Hubba NX to dwuosobowy namiot bardzo popularnej w tej branży, amerykańskiej firmy, który kupiłem praktycznie przed samym wyjazdem i jak się później okazało miałem WIELKIE szczęście. Do dzisiaj cholernie trudno go dostać, i wcale się nie dziwię dlaczego.

Rozłożenie całego namiotu trwa 5 minut

Powłoka świetnie blokuje dostęp wody do środka 

Amerykański producent swoim nowym namiotem - Hubba Hubba NX, udoskonalił prawdziwego bestsellera - poprzedni, bardzo udany model Hubba Hubba HP. Od premiery nie minęło dużo czasu, a nowy namiot od MSR już został bestsellerem.

Pod oliwkami, Camp Nevio - Półwysep Pelješac

W naszym ''nowym domku'' spędziliśmy kilka nocy w Chorwacji i kilka, bardzo deszczowych nocy w Walii, bez choćby jednej kropli wody w środku. To wciąż za mało by pisać o nim konkretne recenzje, ale jednego jestem pewien, szybko nie wymienię tego namiotu na żaden inny.

Rozbijanie MSR Hubba Hubba NX to sama przyjemność

MSR Hubba Hubba NX to rewelacyjny i bardzo wygodny namiot, do tego ma masę praktycznych rozwiązań, ale o tym wszystkim napiszę w okolicach wiosny.

 MSR Hubba Hubba NX to bardzo przemyślany namiot

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz