sobota, 13 maja 2017

Stół Gospodarczy


Jakiś czas temu przez kilku kolesi budujących jedną z siłowni w Oxfordzie byłem bardzo zajęty :-) Tak się złożyło, że chłopaki podczas budowy wyrzucali do skipa wszystko co nie było im potrzebne.




Z zapaloną żarówką w głowie biegłem tam wyłapując całkiem ładne, ale nie idealne kawałki drewna. Jedne nieco krzywe inne ponacinane piłą. Drewno miało jednak wystarczający potencjał by stworzyć nową ideę.



Tak narodził się pomysł zbudowania stołu gospodarczego do kuchni ze znalezionego drewna. Plan był prosty, stół miał być solidny i miał mieć dwie półki. Tu z pomocą przyszła mi moja kolekcja desek rozmontowanych z drewnianych palet walających się tu i tam ;-)



Stół był budowany bez pośpiechu, w wolnej chwili. Podczas długich godzin szlifowania pod czystym niebem narodziło się kilka nowych pomysłów na jego wykorzystanie i rozbudowę.



Dziś stół jest już gotowy i stoi zabezpieczony w kuchni z czekającym na zrealizowanie potencjałem ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz